WORKSHOP › POLITICI DE INOVARE ȘI MANAGEMENTUL CUNOAȘTERII. CONVERSIA CAPITALULUI DE CUNOAȘTERE ÎN OPORTUNITĂȚI DE BUSINESS

20 Sep 2017
14:00 - 16:00

WORKSHOP › POLITICI DE INOVARE ȘI MANAGEMENTUL CUNOAȘTERII. CONVERSIA CAPITALULUI DE CUNOAȘTERE ÎN OPORTUNITĂȚI DE BUSINESS

Never innovate to compete, innovate to change the rules of the game.
David O. Adeife

CONCEPT

  • Prezentări și studii de caz
  • Lansare de produse și servicii
  • Networking

PROFIL VORBITORI

  • Manageri din automatizări, energie, HORECA, IT, telecom, FMCG, rezidențial, Dezvoltare, Vânzări, Marketing
  • Factori de decizie din zona guvernamentală legislativă și reprezentanți societate civilă și structuri de business

PUBLIC ȚINTĂ

  • Manageri din automatizări și energie, nivel middle și upper-management: Vânzări, Marketing, Strategie, Management
  • Manageri și experți marketing din industrii interconectate: food&beverages, HORECA, retail, IT, telecom
  • Reprezentanți din zona guvernamentală
  • Reprezentanți din administrația locală
  • Media de business și media de specialitate
  • Main stream media

OPORTUNITĂȚI

  • Impactul noilor tehnologii (produse, servicii) asupra pieței
  • Strategii de vânzare și inserare pe piață a noilor tehnologii
  • Identificarea de industrii targetate pentru noile tehnologii (business matchmaking pentru prototipuri, inovații, produse experimentale)
  • Contact cu industrii interconectate, negocierea unor potențiale colaborări în implementarea tehnologiilor inovative
  • Testarea potențialului de integrare pe piață a noilor produse

TEME DE DEZBATERE

  • Perspectiva de ansamblu asupra managementului cunoașterii și al inovației
  • Implementarea noilor tehnologii în strategia de piață
  • Noi tehnologii colaborative și aplicații pentru industrie și consumatori
  • Business matchmaking pentru noi produse si servicii, feedback noi tehnologii: Business Planning 2018 și Networking Drink