CAMPANIA DE PROMOVARE

CAMPANIA DE PROMOVARE
    International Electric & Automation Show 2016, IEAS
    20 – 23 Septembrie, Palatul Parlamentului, Bucuresti

 

1. Sigle si link-uri, machete publicitare, bannere online, stiri, inserturi de invitatii, note informative, articole cu/fara poze:

Presa scrisa de specialitate:
Electricianul
Piata Universala
Tehnica si Tehnologie
Mesagerul Energetic
100% Construct
Tehnologiile Energiei
Univers Ingineresc
Agenda Constructiilor
Bursa Constructiilor
Constructiv
Tehnica Instalatiilor
Revista Mentenanta si Distributie Industriala – MSDI
Masini si Utilaje
Easy Engineering
Technomarket
IT Trends
Energynomics.ro Magazine
Utilaje&Constructii
Revista constructiilor
Media online:
Portalul www.ghidelectric.ro
Portalul www.portalelectric.ro
MyBucharestGuide
IBC Focus
Portalul Focus Instal
Proidea
Calendar Evenimente
Cataloage.ro
Autenticpromotion.ro
Jurnaldebucuresti.ro
Specificatii-tehnice.ro
Agora.ro
Info Hale
Spatii Evenimente

Presa scrisa tangentiala:
Ziarul Financiar
Capital
Curierul National

 

3. Stiri flash, reportaje in buletinele de stiri, emisiuni: –    Posturi de radio; –    Posturi TV;

4. Agentii de presa: –    Stiri, comunicate de presa, buletine de stiri (agerpress.ro, mediafax.ro, comunicatedepresa.ro, stiripesurse.ro, etc.);

5. Comunicare institutionala / Parteneriate cu importante asociatii de profil din Romania: –    Asociatia SMART CITY PRO (ASCP); –    Comitetul National Roman al Consiliului Mondial al Energiei (CNR- CME); –    Asociatia Romana a Electricienilor (AREL); –    Patronatul Societatilor de Constructii (PSC); –    Asociatia Generala a Inginerilor din Romania (AGIR); –    Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR); –    Asociatia Partronala a Industriei de Software si Servicii (ANIS); –    Societatea de Instalatii Electrice si Automatizari (SIEAR); –    Uniunea Generala a Industriasilor din Romania (UGIR); –    Federatia Patronala Energetica (APEN); –    Patronatul Roman din Industria Electronica, Electrotehnica a Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei (APREN); –    Institutul National Roman pentru Studiul Amenajarii si Folosirii Surselor de Energie (IRE);

6. Tiparituri oficiale: –    Invitatia IEAS – format tiparit si format electronic; –    Catalog official; –    Afis IEAS;

Expedierea de invitatii catre specialisti, potentiali vizitatori; Distribuirea de invitatii; Inserarea de invitatii in publicatiile de specialitate si in presa economica.

7. Campanie Mailing: Transmiterea de invitatii prin posta / curier la ~10.000 de companii din domeniu. Invitatii transmise direct persoanelor de decizie din cadrul companiilor si institutiilor de profil.

8. Campanie E-Mailing: Campania Noutati in Industrie – transmitere lunara a noutatilor companiilor participante la IEAS catre o baza de date de 15 000 adrese de e-mail ale reprezentantilor din industrie.

Campanie Invitatie Online – expedierea a cel putin 50.000 de newslettere de invitare in perioada de dinaintea evenimentului. Campania se va derula in cate trei valuri in lunile august / septembrie.

9. Parteneriate cu organizatorii de expozitii cu tematica similara din strainatate: –    Auma (Germania); –    World Expo (Polonia); –    Expert Expo (Turcia); –    Agencja Soma (Light Fair Polonia); –    GUANGZHOU BAI SHENG EXHIBITION SERVICES (China); –    ChipExpo- schimb de link-uri si bannere, schimb de pagini publicitare;

10. Promovarea evenimentului in cadrul targurilor similare: –    in tara, TIB, ConstructExpo, RomControla, Targul Tehnic – TIT, Foren, DemoMetal, Railf, RoEnergy, Renexpo, etc.); –    in strainatate (Hannover Messe – Germania, Light+Building – Germania, Amper Expo – Cehia) si altii.

__________________________________________________________________________________________